Intrebari Frecvente

1.Ce trebuie sa fac pentru a plasa o comanda?

Procesul de plasare a comenzii este foarte simplu. Intra pe floraria online floristicat.ro, da click pe buchetul de flori dorit  "Adauga in cos" , dupa care completezi restul datelor de facturare si livrare, apoi "Finalizeaza comanda"  . Mai multe detalii
Floraria online Floristicat.ro va adauga gratuit, daca doriti, un mesaj personalizat care sa insoteasca aceste flori comandate prin curier.
Puteti alege si un cadou care sa insotesca buchetul de flori sau aranjamentul floral (o cutie de bomboane de ciocolata, o sticla de sampanie, un ursulet de plus).
Alege modalitatea de plata pe care o preferi si da click pe Finalizare comanda, urmand sa primesti un email pe adresa de mail trecuta in detaliile de livrare ale florilor. Va rugam ca atunci cand completati  datele beneficiarului sa va asigurati ca sunt corecte, detaliate si complete.

2.Cum pot urmari statutul de comanda a mea?

Ca sa poti urmarii statusul comenzii de flori prin curier trebuie sa te intregistrezi pe site-ul nostru apoi in sectiunea Comenzile mele poti vedea detaliile comenzii.

3.Exista o comanda minima pe website?

Pe floraria online www.floristicat.ro poti comanda buchete de flori fara sa fii conditionat de o comanda minima.


4.Cum platesc?

Pentru a raspunde cat mai eficient nevoilor dvs, puteti alege plata online cu cardul (garantata si securizata de Mobilpay), plata prin transfer bancar, plata ramburs (la livrare) sau plata cash (la atelierul florariei noastre din strada Titus nr 25).


5.Se poate emite factura?

Da. Factura o regasesti in format electronic in contul de pe site, trebuie doar sa faci click pe butonul Descarca factura in cazul in care nu te-ai inregistrat pe site, vei primi un link de unde poti descarca factura in format electronic.


6.Cat costa livrarea?

Floraria online Floristicat.ro asigura livrare de flori prin curier, gratuit!


7.Care sunt metodele de livrare?

Livrarea produselor se face in orasul Bucuresti, prin curieri proprii in conditii optime de temperatura, in recipiente speciale.
De Luni pana Vineri, in intervalul orar 09-19, in aproximativ 2-4 ore de la confirmarea platii comenzii.
Pentru comenzi intre orele 09-11, este indicata lansarea comenzii cu 24h inainte, cu confirmarea platii pana la ora 17.

8.Produsele livrate vor arata la fel ca pe website?

Echipa de floristi de la Floristicat.ro va face toate eforturile ca fiecare comanda sa arate cel putin la fel de bine ca pe website. Deoarece livram produse florale manufacturate, exista posibilitatea ca acestea sa difere fata de poza, insa va fi mentinuta de fiecare data calitatea si prospetimea florilor.
In anumite perioade (ex: in afara sezonului) pot exista variatii de culoare pentru anumite tipuri de flori. Vom inlocui florile/accesoriile ce nu sunt in stoc cu cea mai apropiata varianta posibila, incercand sa pastram cat mai mult aspectul initial din fotografie.


9.Produsele sunt disponibile in stoc in permanenta?

Disponibilitatea produselor este conditionata in primul rand de anotimp sau de calitatea florilor primite de la furnizorii nostrii. Depunem toate eforturile pentru a stoca o gama cat mai diversificata de flori, pentru a-ti putea oferii de la clasicele si elegantele buchete de trandafiri rosii prin curier pana la flori deosebite precum buchet de hortensii, buchet de orhidee, buchet de lalele si asa mai departe.

10.Pot vedea o poza a produsului inainte de livrare?

Vei primi pe adresa de email poza martor a produsului ce urmeaza a fi livrat, cu eticheta numarului de comanda la vedere. In perioade foarte aglomerate (1 martie, 8 martie, 14 februarie, Paste, Craciun, onomastici, inceputul scolilor etc...) ne rezervam dreptul de a amana/anula transmiterea pozelor martor pe email.


11.Floristicat.ro are oferte speciale sau reduceri de pret?

Da, periodic, la floraria online Floristicat.ro unde poti trimite buchete de flori prin curier gasesti oferte sau reduceri de preturi la buchetele sau aranjamentele de flori.
Stocul si preturile sunt actualizate periodic fara a ne obliga de o instiintare in prealabil.


12. De ce este necesar sa va las datele mele de contact?

E foarte important ca datele oferite in crearea contului personal sa fie actuale si corecte, deoarece pot fi situatii in care destinatarul nu poate fi gasit sau contactat.


13.Ce se intampla daca persoana destinatara nu este gasita la adresa de livrare?

Curierul nostru poate livra florile comandate prin curier unei alte persoane aflate la adresa mentionata cu acordul tau.
Daca livrarea nu a putut fi facuta in ziua aleasa de dumneavoastra (din cauze ce tin stict de disponibilitatea destinatarului),
comanda se anuleaza automat, fara posibilitatea de returnare a platii, iar buchetul poate fi ridicat din atelierul nostru in ziua respectiva pana la orele 18:00 cu o confirmare telefonica in prealabil

14. Cum pot afla daca o comanda a fost livrata?

Vei primi un sms imediat ce buchetul de flori a fost livrat, in cazul in care ai deselectat aceasta optiune vei primi un mail pe adresa pe care ai completat-o.


15. Pot anula sau schimba comanda?

Va puteti razgandi cu privire la comanda plasata cu minim 24 ore inainte de ziua livrarii. Anularea comenzii se face prin telefon la numarul 0740604604.
In perioadele cu comenzi intense (1 martie, 8 martie, 14 februarie, Paste, Craciun, onomastici, inceputul scolilor etc...), nu garantam posibilitatea de a anula sau amana comenzile.


16.Pot returna produsele?


Poti returna doar produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, insa poti returna vasele, in cazul in care ai achizitionat vasul impreuna cu aranjamentul floral, cu toate accesoriile/elementele initiale Returnarea se face prin expedierea produselor la adresa strada Titus nr 25 ap 1, Bucuresti, in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.prin orice curier doriti, transportul fiind suportat de catre noi. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii si noi iti vom achita contravaloarea produsului in maxim 14 zile calendaristice din momentul primiri coletului.


17.Am o intrebare la care nu am gasit raspuns, ce fac?

Pentru a primi raspuns la orice intrebare legata de produsele de pe floraria online Floristicat, contacteaza-ne la 0740604604 sau pe contact@floristicat.ro


Esti in siguranta

Newsletter

Newsletter-ul Floristicat te ajuta sa alegi buchetul de flori perfect. Plus ca ai access mai usor la o multitudine de oferte!

Toate drepturile rezervate S.C. Floritales SRL © 2017. Nr. R.C.: J40/426/2017, C.U.I.: 36930829, Capital social 13500 RON
Adresa Floristicat.ro: Strada Titus Nr.25, Ap.1, Sector 4, 040166 Bucuresti. Telefon: +40 740 604 604.